mysaa Merhaba kızlar. Oğlum bugun tam 3 aylık oldu ve sanırım 12. Hafta atağı yaşıyoruz. 1 haftadır en küçük şeye tabiri caizse tam bir bebek gibi ağlıyor sürekli mız mız. Sizde durumlar nasıl
Feyzosumunannesi mysaa Mayıs 2022 annesi olmaz mı 😀 Şaka maka 4. Ay atağı başlamış demekki,bizimde 2 yaş sendromumuz var şuan 🫠
mutlubibekleyis mysaa Mayıs 28. Ataklar bitmiyordu. Bir oraya bir buraya savuruyordu. Artık tükenmek üzereydikk. 🥲😬
kubraabcc mysaa 23 Mayıs oğluşumm 🖤 Bizde atak yaşıyoruz haftaları gelince. Ataklarda genelde uyku problemi oluyor. Uykuya direnme, derin uyuyamama,çok çabuk uyanma. Atak geçince düzeliyor ama çok şükür 🙏🏻 🥰
Myrtle mysaa 9 mayis dogumlu kizim. Artik gunduz uyumuyor huysuz huysuz ses cikariyor. Surekli yuzune bakmami istiyor konusmami istiyor. Ev isi yapamaz oldum. Gunduz iki uc saat uyurdu ikimizinde keyfi yerindeydi ☺️
elifbye 19 mayıs doğumlu oğlum gece uykusu çok az, gündüz uykusu hiç yoktu.son 2 haftadır gece uykuları çok iyi, gündüz uykuları ise değişiyor.