Linosh Kızım 3 yaşında doğduğunda küçük bir delik vardı kalbinde en son 1,5 yaşında eko cektırdım kapanmış sıkıntı yoktu. Acile gittim atesşilyken kalbinde üfürüm var dedi hiçbir doktor bugüne kadar hastayken bile söylemedi
hunilimomy Linosh hastayken üfürüm olabilir ama ne seviyede oldugu önemli takip edilmesi gereken var zararsız olani var
susunbebekuyuyo Linosh bazen kalp kas sesinide üfürüme benzetebiliyorlar benim kızımda öyle olmuştu bi profa gittik 4lü muayene yaptılar hiç bir şey çıkmadı
Dejajavu Kızım 10.5 aylık aynı şekilde delik var üfürüm vardı . Son kontrole gittiğimde 9.5 aylıkken sesi duymadı hatta ben sile getirdim öyle bildi . Ağlarken vs tekrar olabilir demişti . Doğum zamanı kardiloji 4 5 yaşında aklınıza ne zaman gelirse kontrol etttirirsiniz geçer demişti .
Linosh susunbebekuyuyo bizim de prof baktı kalple ilgili sıkıntı yok dedi 1,5 yaşında sonradan olacak hali yok herhalde ben de ona takıldım
Linosh susunbebekuyuyo kendi doktoruna sorucam öyle belki götürürüm çünkü prof yani bilmeyecek mi bir şey olsa kontrole getirin derdi. Demem o ki doktorlar da bir degışik bazıları evham yaptırıyorlar
Sevinc24 Linosh gittiniz mi acaba şu an aynı durumu yaşıyoruz ateşliydi muayenede üfürüm duydu ama biz 1,5 yaşında gittiğimizde kapandı demişti