Yazz kullanıyorum adetimin 2.günü başladım geçen ay bir kutu bitti 2.ciye başladım ama hala adet görüyorum yani 1 aydır adetim hiç ara vermeden devam etti kadın doğuma gittim normal herşeyim 3 ay böyle olabilir dedi ama bana normal gibi gelmedi başına gelen var mı ne yapmalıyım hapı bırakıyım mi acaba bilmiyorum