Kızlar selam, kızım 5 aylık.Doğduğu günden beri benimle yatıyor sürekli kolumda uyuyor.Artık sabahları kalktığımda kollarım uyuşmuş bir şekilde uyanıyorum.Babasında da uyumuyor yalnızca benimle.beşiğine bıraksam bile max yarım saate uyanıyor. Evet yanlış yaptık bende farkındayım ama şu an nasıl ayırabilirim kendimden bir fikriniz var mı ?