Merhaba anneler 🌹
Pazartesi günü evrakları tamamlayıp asıl kayıt için gideceğiz. Sanırım Eylül de başlayacak okula. oğlum 3 yaşında tavsiyelerinizi almak için post açtım neler almalıyım neler lazım olur kullanışlı olur gereksiz şeyler alıp boşyere para vermek de istemiyorum
Cevap verecek olanlara şimdiden teşekkür ederim ☺️