canım anneler kızımın saçı uzun ve ince telli. ne kadar tararsam tarayayım ben dolaşık saçları 🥺 artık açmaya çalışırken de canı acıyor taratmak istemiyor. banyo sırasında yada sonrasında kullandığınız saç açıcı bir ürün, bir tavsiyeniz var mı? yada sizler nasıl yapıyorsunuz?