Sedabilen Oğlum 19 aylık el ayak hastalığı olmus korkulacak birşey yok dedi doktor ama bacakları felan hep büyük büyük döküntü oldu kaşınıyor gece hiç uyumadı başına gelen varmı arkadaslar
Aselinannesi0655 Sedabilen bizde olduk ama kaşıntı yoktu. Bana da geçti kızımdan hatta hamileydim. Stilex sürebilirsiniz kaşıntı için
aselinanesii Sedabilen kaç gündür var acaba benim kızmda oldu bugün 2. Gün şuan kaşıntı yok ama olur mu bilmiyorum