Merhaba arkadaşlar, bebeğim 10 aylık olucak birkaç gün sonra 3 gündür ishal günde 4 5 kere kaka yapıyor. Ateşi halsizlik vs yok sadece ishali var hergun de probiyotik kullanıyorum acaba diş çıkması ishal yaparmı üstte 2 tane dişimiz var 2 tane daha gelicek