26 aylık oğlum var ve her duş aldirmamiz gerçekten olay. Bici bici yapacağız cümlesi bile onun felaket bir sekilde ağlamasına yetiyor. Suyu açarken zaten feryat figan duyanlar işkence yapıyorum zanneder. Neden böyle ve neden hiç bitmiyor anlam veremiyorum. Suda oyun oynayıp yıkamayı denedim sakinleştirici konuşuyorum sürekli ama yok asla etki etmiyor. Bu durumu yaşayan ya da bu durumun üstesinden gelebilen var mı