brvnkr Kızlar kullanan varmı ıkı gündür kullanıyoruz bebegımı mahvetti. Hep ağlıyor ıkınıyor bugün kakasındada. Kan gördüm Geçen gün sağlık ocağı verdi 4 aylık bebegım
yildiz-alp2024 brvnkr ben hep onu kullandim bı problem yasamadik suan 14 aylık ve 1 yaşına girince bıraktık
mnkprnss brvnkr ben bu damlanın kabız yaptigini duymuştum kullanmadık biz doktorumuz Bestiron damla önerdi bugün ona başladık
Ddilaraaa brvnkr maalesef içeriği temiz değil. Kan renginde olduğu için size kan gibi gelmiştir. Ocean kullanıyoruz biz oldukça memnunum hem kan renginde de değil kakasını vs de etkilemiyor. Doktorunuza tekrar bir danışın derim
Ddilaraaa brvnkr alerjen bir şey içeriyor mu tam bilmiyorum ama sağlık ocağındaki ebe kakasının normal olmayabileceğini söylemişti muhtemelen sizinde ona bağlı bir durum
Minmini brvnkr her demir her bebeğe yaramayabiliyor. Bestiron kullanıyoruz biz şükür bir sorun yaşamadık. Deneyebilirsiniz
tahirkaran brvnkr bize de verdiler iki gün kullanıp bıraktım kakasinda kırmızı biseyler vardı ve ocerigide iyi değil özel bı kan ilacı aldım onu kullaniyorum
seymavmustafa Ben bu ilacı sadece 1 gün kullandım bebeğim 1 gün boyunca kesintisiz ilacı kustu berbattı değiştirdim daha doktorumuzun önerdiğini aldım
Hulya0129 brvnkr bende geçen hafta aldım verdiğim gibi ishal yaptı bı kaç gün ara verdim tekrar verince yine kına rengi kaka yaptı kestim şimdilik