Kızım yarın 2 yaşına giriyor ama şu 2 haftadır flan supurgeden korkuyor.onceden ben süpürge yaptığımda o da elinde tekerlekli bastonunu gezdirir süpürge yapiomus gbi eglenirdi.ama şu sıralar süpürgeyi görünce aglama krizine giriyor.calistirdigimda çığlık atarak yere yatıp tepinerek ağlıyor çalışsın istemiyor. Ne yapacağım bu korkusunu yenmesi için başına gelen var mı acaba.bn her sabah ev supuren bı insanım supurmeden o gün evde rahat oturamiyorum acilen bu durumu çözmem lazm çocuğuma da kıyamıyorum ağlamasına 🤦🏻♀️