selensrdg ya aslında ben kalınır diye düşünüyordum .Süt korur muhabbetini yazmışlar,normalde bende inanmazdım ama süt üretimi bir hormonu etkiyormuş,o da adet olmamayı ve hamile kalınmayı önlüyormuş. Sen yinede dikkat et ne olur ne olmaz. Tedbir iyidir