Olric11 benim tek seferde oldu ameliyatim her seyim gayet yolunds gitti sonrasinda 3 gunde ayaklandim ama malesef surekli bi bel agrisi yasiyodum. Bulasik makinesini bosaltirken kitlenip kaliyodum. Ha gecer ha gecer dedim 3,5 yilin sonunda bi anda kitlendim ve kalkamadim acil emar cekildi bel fitigi cikti. Dedigim gibi ayni hikayeyi bu sekilde sezeryan sonrasi yasayan cok kisiden dinledim