Kızlar ayın 8 de bebeğim 3 aylık olacak. Şimdiye kadar günde bir öğün takviyeyle geldik, son 2 gündür sanki sütün azaldı hemde baya azaldı . Dün 3 öğün takviye verdim. Ne yapa bilirim başına gelen varmi. Yemem içmem yerinde sadece verimli uyku alamıyorum. Bide eşim hapiste, o yüzden stres yapmış olabilirmiyim? Lütfen yardim edin