Herkes emziği nasıl bıraktınız diye post açmış bende nasıl alıştırdınız diye soruyorum 😁
Kızım 50 günlük ve 3 4 gündür hep memede uyuyo yerine koyduğum zaman anında uyanıyo dün emziği denemek istedim ilk başta tutmadı biraz denedikten sonra almaya başladı nasıl ve hangi vakitte vereceğimi bilmiyorum sizler nasıl yaptınız