yeniannee3209 Herkese merhaba saçlarım doğumdan sonra çok dökülüyor onu geçtim çok bakımsız ve mat gözüküyor böyle parlayan yumuşak saçlarım olsun istiyorum siz neler kullanıyorsunuz saçınıza parlak bakımlı ve yumuşak olması için tavsiyede bulunurmusunuz🙏🏻💖
Yenikitapkokusu yeniannee3209 Saç bakım yağı ve sütü kullanıyorum güzel kokması içinde saç parfümü kullanıyorum sonuçtan gayet memnunum. Eğer sık yıkanıyorsanız çok fazla şampuan ve sıcak su kullanmayın zarar veriyor.
[silindi] yeniannee3209 urban in sac tonigi maskesi ve serumunu kullaniyorum saclarim ışıl ışıl tavsiye ederim
Bebisimveben yeniannee3209 Kerastase markasının saç bakım yağını kullanıyorum ben çok memnunum. Hem parlak hem yumuşacık yapıyor, kokusu da çok güzel.