Selamlar hanımlar,
Bebeğim 13 aylık. Ve ek gıdaya geçtiğimizden beri besini ne şekilde verirsem vereyim aynı şekilde hiç şekli dahi değişmeden kakasından çıkıyor. Zaten çok zor yedirebiliyorum ne verebilirsem aynı şekil ve renkte kakadan çıkıyor. Yani sanırım hiç sindirilmiyor. Bu artık daha çok dikkatimi çekti bu sorun mu ne dersiniz normal bir durum mu? Yorumları alayım.