Yasemin517 Selam anneler. Bebeğim 19 aylık. Munchkın pipetli suluk kullanıyorduk yere atmasıyla kırıldı ve başka suluk arayışı içindeyim. Memnun kaldığınız varmı?
bebeimhosgeldin Yasemin517 munckhin kullanıyoruz küflenme yapıyor bizimde düzenli temizliğine kurumasına da çok dikkat ettiğim halde sizde oldu mu böyle birşey
Rwerdst Yasemin517 oğlum 12 Ay 20 günlük munchkin var 2 tane. Artık yavaş geliyor sanki çelik sipariş ettim. Hem soğuk tutar. Oğlum yetişkin suluklarından rahat rahat içiyor ama o yüzden milk moo dan çelik suluk sipariş ettim.
Yasemin517 bebeimhosgeldin hayır bende hiç olmadı. Çok memnundum aslında kapağı kırılınca pipet açıkta kaldı o yüzden başka almak istedim ama munchkın çok iyi
miamia bebeimhosgeldin 11 aydır kullanıyoruz hatta iki tane munckin suluğumuz var ikisini de aktif kullanıyoruz hiç öyle bir küflenme gibi sorun yaşamadık.
GulserenKayra Yasemin517 yok zor olmuyor 9 aylıkken öğrettim şuan 11 aylık sürekli suluğundan içiyor.
bebeimhosgeldin miamia Normal su içtiği zamanlarda sıkıntı yok ama örneğin kavun karpuz suyu yapıp içirdiğim zaman ertesi gün temizlenmiş haliyle bile küf buluyorum
Diva Yasemin517 chicco ısı yalıtımlı olan versiyonunu kullanıyorum çok memnunum eskidikce yenisini alıyorum
miamia bebeimhosgeldin ha o zaman bilemem ben suluğa su dışında hiçbir şey koymuyorum küçükken cam pipetle içiriyordum öyle içecekleri 1 yaştan sonra bardakla içirmeye başladım.
bikupakahvee Yasemin517 avent kullanıyoruz kızım lıkır lıkır içiyor on bin kez de yere düştü bişey olmuyor 🤣
Sibelkra Yasemin517 ilkin mamajo ile başladık onun sayesinde su içmeyi sevdi daha sonra philips aventle devam ettik artık yavaş yavaş bardaga gectik 25 aylık oglum