Kızlar bebeğim 51 günlük hiç sarılık olmadı doktora götürdüm kaç kez çok gaz kolik dedi sadece
Doğduğundan beride gözlerinin beyaz kısmı sap sarı esmer tenli bu arada acaba sarılık mi var o yüzden mi gözleri böyle sadece anne sütü ile besleniyor 5 buçuk kilo