selmasel_mira Merhaba sevgili anneler🤗 Bebeğim 2 yaş 2 aylık balık yağı kullanmalıyım emin olamıyorum, balık mevsimi olmadığı yediremiyorum, donuk ürünlerde yemiyor Doktora sorduğumda kış ayıydı o zaman balık veriyordum gerek yok demisti, şimdi ne yapmam lazım 🤔
belus selmasel_mira merhaba geçen gün ben de doktora balık yağını sordum nedir ne değildir bilmiyrm herkes kullanıyor diye sordum biz de kullanalım mı diye. Kışın haftada 2-3 kere balık yiyor mu dedi evet dedim genel iştahı yerinde mi dedi evet dedim o zaman gerek yok dedi. ben de almadım.
Tosbaninannesi selmasel_mira 1 yaşına girdiğinden beri günde bir çay kaşığı kullanıyoruz biz doktorumuz bebeklerde zeka gelişimi için önemli olduğunu söyledi
penyy selmasel_mira 1 yaşından beri haftada üç gün bir tatlı kaşığı olarak içir dedi doktor 21 aylık hala o şekilde
livanurvealpinannesi61 belus herkes değil çocuğu balık yemeyen anneler kullanıyor genelde. Bizde kullanıyoruz balık yemediğinde. Uzmanlar balık yese de yeteri kadar omega 3 alamaz diyorlar.
belus livanurvealpinannesi61 dediğim gibi doktorumuz bize gerek olmadığını söyledi, gerek görürse kullanırız tabi. Şükür her şeyi dengeli yiyor kafamız rahat💌
livanurvealpinannesi61 belus siz bilirsiniz doktorunuz öyle dediyse. Günlük 1000 1500 omega 3 alıyorsa sorun yoktur.
belus livanurvealpinannesi61 aynen çok şükür tüm değerleri kilosu gelişimi harika, dışarıdan takviyeye gerek duymayız inşallah🧿
sonmodelanne Normalde 1 yastan sonra kullanılması öneriliyor diye biliyorum ama benim oğlum 18 gün yoğun bakımda yattı. Yoğun bakım doktorumuz her gün 1 çay kaşığı balık yağı verin dedi. Onun dışında kendi çocuk doktorumuza da sorduk sakıncası yok kullanabilirsiniz dedi. Yani doğumdan itibaren kullanıyoruz diyebilirim.