deryaboz Kızımın ayakları çok tombiş ,13 aylık . Vicco 21 no aldım boyu tam ama ucu oturmadı bi türlü ne giydirsem bilemedim
D_deniz deryaboz şuan derimod da %70e varan indirim + 2.ye %50 indirim var sanırım son saatler sanırım çocuk ayakkabıları çok hoş ama ben almadım ilk ayakkabısını kaç no giyer bilemedim daha 6 aylık
teosmam deryaboz siz ayakkabı ne aldınız acaba benim bebeğimin de ayakları tombiş ve 2-3 marka denedim giydiremiyorum hiçbirini