Fidelcee yok kilodanda ziyade dediğim gibi aşırı iştahsız ve yemeyen bir çocuğum var ,yemesi iyi olup da ben ekstra şişirmek istemiyorum ki hani en azından doyurucu olur diyorum zaten sadece süt içiyor onu daha doyurucu hale getirmek istiyorum pirinç unuyla falan