ikievlat Bence de çok ince düşünüp boşuna stres yapmayın. Sadece ilk doğumumda kendi doktorum doğurttu. İkincide tam ben doğururken kadının biri acil sezaryenlik oldu, doktorum beni bırakıp gitti, beni ebe doğurttu. Üçüncü hamileliğimde dokrorum 38+3′e kadar beni takip etti. Doğumum pazar gününe denk geldi. Adam bir güncük şehir dışına çıkmış. Nöbetçi doktor doğurttu. Üstelik özel hastaneye dünya para ödemiştik. Bazı şeyler de nasip artık.🤷🏻♀️