agmom Kızlar bu ay evlilik yıldönümümüz ve ne alacağımı bilemedim, yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler💐💕
Asyaveannesi04 agmom Ben hediye almıyorum genelde eşim alıyor, dışarda yemeği de ben ayarlıyorum 1 ay sonra da bizim🤦🏻♀️
elifkinaci agmom daha önce ben kızımın ve kendi saçımızdan tesbih yaptirmistim. Anlamlı bi hediye olabilir. Şık bir saat olabilir. Güzel gümüş bir bileklikde olabilir tabii kullanıyorsa
mervebb Hediye kendin bosver adama olana cok bile🤣 yani biyerlere gidebilirisniz hediye yerine farkli biseyler yapin
agmom [silindi] Asyaveannesi04 bizim ilk sene falan değil ondan zorluk çekiyorum ala ala hediye kalmadı
elifkinaci Bizimde 1 ay sonra yıldönümü hep ben hediye istiyorum bu seferde ben alayım dedim. Yemek planınıda kendisi yapar hediye tavsiyelerine açığım
agmom onefinemom teknolojik ürünlere çok yatkın meraklı işi gereği. Spor yapmıyor ve dizi film izlemediğimiz bir şey kalmadı tüm platformlar var