57,5 kilo ile hamile kaldım doğuma gittiğimde 69 kiloydum doğum sonrası eve geldiğimde 61
Ödem attıktan sonra 57 sonra 60 gün içinde 53 kiloya düştüm… emziriyorum ve normal doğum oldu bu arada. Emzirme sonrası aşırı halsizlik hızlı acıkma bunlar herkeste oluyor mu merak ettim