Kızlar merhaba,benim bebeğim 5 günlükken doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoruna götürdük.Sarılığı çok yüksek durmuyor tahlile gerek yok 15 günlükken yinede takip ettirin dedi.15 günlükken başka doktora gittik 11,5 çıktı değeri.doktor tahliller yaptırdı tahlil sonuçlardan çıkanlarda problem yok ama bu doktor 15 güne kadar geçen süreçte daha yükseğe çıktıysa bilemeyiz o yüzden nörolojiye gitmeniz lazım beyninde hasar varmı diye dedi.Haftaya gidicez inşallah nörolojiye.Başına gelen varmı acaba süreç nasıl ilerledi?