Kızlar nasıl ne alacağımı bilemiyorum açıkçası.
Oğlum 10 aylık yeni yeni emekleye başladı. Boyunun yettiği yerlerede tutunup kalkıyor tutunarak yürüyor. Ayakkabı sandalet tarzı birşeyi yok şuan. Alışması açısından şimdiden giydirmek gerekir mi erken mi. ?
Tam ayak numarası mi almak gerekiyor bı numara büyük mü hemen büyüyor mu ayakları ne kadar giyebilir ?