kbraklc 17,5 aydır olmuyorum 🤣 önceden bunu yazarken takarak yazıyordum şimdi gülerek yazıyorum sinir bozukluğundan 😁😁 Doktor aktiv emzirmeden normal olduğunu söyledi 2 yaşa kadar o yüzden bekliyorum. Ayrıca adet görülmeyen annelerde spiral adet olunmasa da takılıyor. Benim doktorum bu şekilde demişti