35 günlük bebeğim var iki memeyide boşaltamıyor mastit oldum ve 4saatte bir sağım yapıp buzluğa koyuyorum sütlerimi normal mi böyle olması ? Bebeğim küçük olduğu için mi böyle acaba umarım buzluktaki sütlerimi ileride içer ziyan olmaz 🥹memede kalan sütleri biberonla veriyordum gaz sıkıntısı yaşadık karnı taş oluyordu bıraktım vermeyi