Kizlar şu 3 gunde neler yaşadım… Gebelik vardı gelişmedi diye kürtaj oldum aynı gün taburcu ettiler iyi güzel tamam herşey buraya kadar normal. Ertesi günün gecesi beni sıtma( titreme) tutmaya başladı sabah oldu geçti sandim öğlen yine aynı oldu ama öyle böyle değil çıkıp güneşe oturuyorum o kadar üşüyorum hiç aklıma gelmiyor ateşimi ölçmek te neyse gecmeyince ateşimi ölçtüm ateşim 38 buçuk parol içiyorum geçmiyor olcuyorum 39 buçuk eşimi ariyorum iş geregi çıkamıyor en son dayanamadım izin al çabuk gel çok kötüyüm dedim 39 dan dusmuyor ateşim titriyorum zangir zangir acile zor attım kendimi kan idrar muayene derken sonuç yatış enfeksiyonum yukselmis 3 gün önce de kürtaj olduğum için yatış yapıldı içimde parça kalmış oda enfeksiyon yapmış rahim duvarim kalınlaşmış enfeksiyon düşünce tekrardan kürtaj …