Bebeğim 2,5 aylık. Yaklaşık 3 haftadır gözü akıyor, çapaklanıyor. Göz doktoruna götürdüm. Göz arkasında gözüken bisey yok. Yenidoğan bebeklerde kanal tıkanıklığı olduğu için bu durumlar normal dedi. Netira ve teramisin göz merhemi kullandık. Ama geçmiyor ne yapacam ben yaaa. Çayla da sildim. Masaj yapıyorum göz kenarına içinden bildiğiniz sarı enfeksiyon gibi çıkıyor resmen.