Kubragolc Bursa, Hürrem Şebnem Gürler yaptı ameliyatımı😊 çok memnunum, bekardim ameliyat olurken, emzirmede falan hiç sıkıntı yaşamadım. Sütüm geldi yani. Hiç iz kalmadı 👌🏻
Ameliyat 4+ saat sürdü. Narkozu zor attım, biraz sancılı oldu, hemşireler hakkını helal etsin, onları darladim🙈 akşamına kendim tuvalete gidebiliyordum, refakatçimi uyandırmadan 😊 hastanede drenler çıkana kadar kalmami planladılar ama ben sağlıkciyim, kendim hallederim deyip çıkmak istedim. Ertesi gün taburcu oldum, evimdeydim. (Kalp problemim var o sebeple enfeksiyon riski vs vs salmak istemedi doktorum).
Lolipop dikiş yapmış👌🏻 aklıma başka bir şey gelmiyor şu an 😊 merak ettiğin bir şey var ise sorabilirsin.
Önerim, kollarını hareket ettirme, ağır kaldirma, doktorunu dinleee😊🥂