kizlar bebegim 8 aylik 5 gun once basladi ilk bir saat kadar ateslendi takip ettim dusmeyince calpol verdim dustu ve birdaha atesi cikmadi sonra oksurukle devam etti kuruydu .. ama suan cok balgamli hiriltisi var bogazda birde burnu doluyor 3 saatte bir serum fizyolojik aspiratorle cekiyorum baya mukus kivamli ve bebegimi rahatsiz ediyor doktora gittim 3 gunluk bir antibiyotik verdi ama gecmedi pazartesi tekrardan gidecegim var mi onerisi olan? her gun 2 kere dus aldirip akitmasini sagliyorum balgami ama cokta bitmiyor anlik rahatlama oluyor sadece