Bhr-inci Kızlar merhaba kızım doğalı beş gün oldu bezinde pembemsi lekeler var başına gelen var mı neden olmuş olabilir doktor idrar tahlili istedi
PamukPrensesannesii Bhr-inci idrar yolu enfeksiyonu yada susuzluk kaynaklı oluyor o pembelikler diye biliyorum ben
Rengarenk52 Bhr-inci sıvı alımı az olduğundan kaynaklı bol bol emzir mama ver su ver havalar aşırı sıcak ter çiş derken vücudun tüm sıvısı gidiyor ve yerini o pembe lekeler alıyor
pnrpnr_ Bhr-inci merhaba, o pembe lekeler ürat kristali olarak geçiyor yeterli sıvı alamadığı için oluyor. Bol bol emzirmeye çalışın emmiyorsa mama sıklığını artırın ☺️
ahuse Çok normal, Dr neden tahlil istemiş anlamadım özele mi gittiniz? Her bebekte görülen bir şey bu yani anne karnında biriken bilmem neymiş bir hafta sonra geçiyor kendiliğinden
3247 Benim bebeğim de 5 aylık 2 gün öyle oldu bezı turuncu gıbı idi doktora gittik valla dedı normal bol bol su iç emzir dedi gectı zaten fazla sürmedi
elfipek14 Bhr-inci Hiç kendinizi strese sokmayın benim kızımda da 4-5 günlükken öyle bi lekelenme oldu doktorumuz kız bebeklerde gayet normal endişe edilecek bişey olmadığını ve hala organ gelişiminin devam ettiği için olduğunu bide kız olduğu için rahim gibi üreme organlarının geliştiği için olduğunu söyledi doktorunuz da muhtemelen sağlama almak için tahlil istemiştir çok geçmiş olsun bebişiniz ve size mutlu bir ömür diliyorum😇