Merhabalar 3 ay 10 günlük oğlum var bebeğim aslında elini emiyor, ağzına götürüyor, çıngıtak tutuyor fakat normal dururken ya da kucağa alırken kollarını arkaya doğru sarkıtıyor tutmuyor sizde böyle bir durum var mı kollarını aşırı serbet bırakıyor dümdüz dururken normalde de oynatıyor ağzına sokuyor anlamadım gitti dururken neden tutmuyor da salıyor kollarını