Kızlar bebişleriniz kaç kilo ve mama kullanıyor musunuz 2.aya girdiğimizde kontrole gittik kilosu 5.450ydi doğum kilosuda 3.750ydi doktor kilo alımı normal dedi ama bebeğim boğum boğum değil sadece anne sütü herkes büyümüyo heralde bu dedikçe sinir oluyorum😅