prensesinannesi41 canım gaz damlaları iyi gelmiyor olabilir bende çok çektim gazdan tek ilacı zaman gerçekten huzursuzluğu olmasa uyur çünkü ben 3 ay gece 12 sabah6 ataktaydım ve sadece ağlıyordu halisilasyınlar görmeye başlıyordum uykusuzluktan yorgunluktan, gaz damlaları beneğimi daha kötü yaptı gaz sıkışması yaptı sap simplex ve biogai kullandım sonra onları bıraktım bol bol masaj yaptım acı elma yapı sürdüm ayaklarının altına ver her ağlamaya başladığında kocaya ılık su yapıp içine koydum koltuk altlarından tutup düşün gecenin 3ü 5i demeden kovaya sokuyordum çünkü birazda olsa rahatlıyordu , Allah yardımcın olsun geçicek merak etme çok güzel bir hal almaya başlıyor zamanla bende inanmıyordum böyle diyenlere ama tek ilacı zaman ..