zeynepsenturk 3 günlük bebeğim var yeni doğum yaptım, sütümde geliyor sürekli emziriyorum fakat dehşet gaz sancısı çekiyo ve sürekli ağlıyor,acemiyim. Bu gaz nasıl çıkıcak anneler yardım :(
Hiilyuss zeynepsenturk aynı durumdayız bacaklarını sürekli bisiklet çevririr gibi yapıyorum biraz rahatlıyor dene istersen
asikiz23 zeynepsenturk karın masajı yapın saat yönünde ve pedal hareketleri yapın oldukça yedikten sonra gazını çıkarın hem alt hem üst olarak bu arada gaz kolik müzikleri var onlarda çok rahatlatıcı bizde böyle iyi gelmişti bu arada ayaklarına elirine masaj yap hep hareket olması iyi bebeğin gazını rahat çıkarır arada şort üstü yatırıp masaj yapın bu arada kundaklama yapin bol sarılın bir daha o günlerde gelmiyor şuan oğlum 5 ayina girdi özlüyorum küçüklük günlerini bile bende taze yeni anne olarak bunalri size önere bilirim sağlıkla büyüsün bebeğiniz 🌼😊
ysmnabd zeynepsenturk gaz 20. Günden sonra olmuyor muydu ben mi yanlış biliyorum. Biogaia gaz damlası çok iyi doktorunuza danışarak tabiki
ysmnabd asikiz23 belki sütünüz yeterli gelmiyor yani yeni doğan bebek sürekli uyumalı gaz için çok erken yine doktora sorun bi
gamze3444 zeynepsenturk gaz sancıları 2. Haftadan sonra başlar ilk günler ağlayan bebekler açtır. Sütünüz yeterli gelmiyordur, kaşık biberon alın mama ile destekleyin. Sütünüz gelince bi kaç gün sonra mamayı bırakırsınız
momytime zeynepsenturk canım gaz sancısı değildir o açlıktır mama ver ya da sütünü sağıp ver. Gaz sancısı 3. Hafta gibi başlar genelde. Yenidoğanlar ememez pek doymaz o yüzdeb
gayessss zeynepsenturk gaz 2-3 haftada diyenlere bakma benim bebeğimin 3. Günden gazı başladı o bebekle alakalı herkeste aynı olmuyor kimisi 2 haftada kimi 3. Haftada kimi de 2 günden başlıyor
Ruvdem zeynepsenturk gaz 2. Haftadan sonra başlar diyen kişiler normal bebeklere sahip insanlar 3. Günde basbaya gaz başlıyor ve bu bebekler baya gazlı kolik ve 5. Aya kadar huzursuz olan bebekler olarak devam ediyorlar hayatlarına .ben oğlumu çok ağlıyor diye 3. Gün karın bağırsak ultrasonu çektirdim bildiğiniz gaz doluydu . Hiç bir gaz damlası maalesef işe yaramıyor ama dene tabiki . Gaz masajı yapmalısınız günün belli saatlerinde bir kere değil . Zeytinyağı ile ovalayın karnını . Kalça ultrasonu çekilmediği için pedal hareketlerini daha sakin yapmalısınız abartmayın bi sorun bırakmasın. Her emzirme sonrası gazını çıkarın mutlaka ama işte bir kere gakladı yeter demeyin uzun bir süre daha sırtını ovalayarak kalan varsa onu da alın . Ayakları hep sıcak kalsın yaz bile olsa mutlaka giydirin çorabını. Ve en önemlisi anne sütü içiyorsa her yediğiniz yemeğe dikkat etmelisiniz çok sıkı bir diyet yapmalısınız gazlı olan her yemeği çıkarın listenizden sadece ona süt yapacak et yumurta gibi şeyler yeyin . Mercimek lahana yoğurt süt çok aşırı yeşillikler vs yemeyin zamanla denersiniz zaten . Hangisi yapıyorsa çıkarın . Bunları bana biri başta dese belki daha farklı olurdu çok zor bi 5 ay geçirdim allah kolaylık versin
Miracinannesi_ zeynepsenturk mama verip gozlemle mamadan sonra sakinlesiyorsa gaz değildir. Yenindogan bebeklerin çene kaslari zayif olduğu için bazıları emmeyi geç öğrenebiliyor aç olduğunu düşünüyorum
Ardenaden 3 gunken gaz sancisi olmaz doymuyor olabilir bu olasilik daha yujsek cunku cene yoruluyor birakiyordur doymadan ama takviyesi yao ve sutunu bol bol sag ve enzir hemen artar bestlak kullan
Aysenur122 Yarım kundak yapın ayaklarına mutlaka çorap giydirin gazı olmasın hergün duş aldır canım göbek bağı düşmesede bişey olmaz doktorum 1inci gün yıkama sadece demişti yıkadıktan sonra göbek bağını mutlaka kurula hiç bişdy olmaz birde mutlaka emdikten sonra omzuna al sırtınız sıvazla hafif hafif saat yönüne doğru gazı çıksın geğirmesi lazım mutlaka yap yoksa bağırsaklar iniyor sancı yapıyor benim de öyleydi sancısı oluyordu birde eczaneden maflor damla al günde 6 damla kaşıkla ver bağırsak düzenleyici gaz giderici mis gibi kendi çıkarır gazını çok zorlanmaz canım
Aysenur122 Eyer sütün yetmez veya mama vermek istersen mutlaka sma comfort al hem içimi kolay gaz için çünkü kolay sindirimli bende sma comfort veriyorum 2 aylık olduk daha yeni bu aylar da daha çok oluyor normalde çok şükür azalıyor
Tjdfru ilk doğduğunda çok ağlıyordu bende doktora gazı var galiba çok ağlıyor dedim yeni doğmuş bebeklerde gaz olmaz anca 2,3 haftalık olunca gaz olur demişti. Bağırsak düzenleyici probiyotik vermişti kaledion markası çok iyi gelmişti sizde bir doktorunuza sorun isterseniz
ilenalemin zeynepsenturk gazdan değildir açtır o ya.gaz sancısı üç ya da iki haftadan sonra başlıyor.doktorlar da böyle söylüyor.çişli bez sayısı nasıl