Bugleminannesi28 Kızlar sıralamam 1400 de bölümler çıkıyor tercih yaptım aslında büro yönetimi istiyorm.Ama bir yandan kafem karıştı acaba riske atmadan tıbbı sekretetlik mi olsa. 2.üni seçme diye birşeyvarmış tam olarak nabl oluyor?
Karmom Bugleminannesi28 1400. Sıralamayla büro yönetimi mi istiyorsunuz? Çok iyi bir sıralama neden başka bir şey düşünmüyorsunuz?
hanneinci Bugleminannesi28 bu ülkede artık herkes tıbbi Sekreter maalesef gerçi iş kpss de bitiyor yakında bu bölümde kapatılır. Adalet gibi.. üniversitelerin belirli günleri oluyor internet üzerinden kayıt yaptırabilirsiniz.
Bugleminannesi28 Karmom ne düşünebilirim mesela aöften? Örnek verirseniz sevinirim. Ben kpss ye hazırlanıyorm aylardır düz memuriçin ama olmazsa puanm daha düşük gelirse katiplik gibi büro yötenetimi okursam onun üzeninrenmemurluğu düşünebilurim diye tercih etmeyi istiyorm
Bugleminannesi28 Karmom aynen canm öylesine girdim bu şekilde geldi amacım kpss zaten ama ilerdeetkisi olur diye tercih yapmak istedim. 1mlyn 400 den bahsediyorm
Karmom Bugleminannesi28 anladım 1400 deyince ben derece yaptınız sandım. Kpss istiyorsanız ataması çok olan bölümlere bakıp seçebilirsiniz ama 2 sene sonrasını garantisi olmaz burda her gün bişey değişiyor.