Tusa_ bende 35. Haftada doğum yaptım, herşeyim normaldi ,detaylı ultrason şeker yüklemesi kan testleri rahim ağzı uzunluğu hepsi normaldi. Ama ben 5 aylık hamileyken annem hastaydı ağırlaştı 2 ayımı hastanede annemle geçirdim annemin vefatından 40 gün sonra da oğlum geldi. Hiçbir nedeni yoktu fizyolojik ama ruhen stres oğlumu çok etkilemisti. Sizin var mı bilmiyorum ama belki psikolojik bir durumdan da etkilenmiş olabilir