altintopp Ohooo daha ne düşecekler 🥲 Hiç bir şey olmaz inşallah korkmayın, yüksek düşerse sıkıntı olabilir diyor doktorlar zaten ki gitseniz bile hemen tomografi çekmezler önce 2 saat kontrol edin göz de kayma, kusma, aşırı huzursuzluk hali var mı . Bunlar yoksa sorun olmuyor