Bebeğim 5 aylık ve zıplamayı çok seviyor. Dedesi bu yüzden ona zıpzıp aldı ve aşırı seviyor ve mutlu oluyor binince. Tavana asılanlardan aldık ama kullanırken neye dikkat etmeliyiz? Alçak olursa zıplayınca bacaklarına yük biner diyor korkuyorum. Yüksek yapınca da bu sefer ayak uçlarına basıyor ara ara. Eskilere de laf anlatmak ne mümkün, bişey olmaz diyip duruyorlar. Napsam bilemedim 🤷🏼♀️ deneyimlenleriniz varsa bu konuda fikrinize ihtiyacım var ☺️