Deletedmom_119 destekle oturuyordu şuan 6 aylık oldu desteksiz, sağa sola devrilmeden çok rahat oturuyor. Canım hiç korkma, strese girme. Sen stres oldukça bebekte stres olur. Ben çok rahat davrandım. Boğazına falan kaçar diye endişelenmedim, iyice püre yapmadım pütürlü başladım. Blender kullanmadım doktorum istemedi. Şuan ufak dilimlediğim zeytin parçalarını, omlet yapıyorum onu falan bile yiyor. Hiç korkma yanlarından destekle oturur o zamanla da destekleri çekersin. Stres olma etkilenmesin. İlk başladığında öğürecek falan endişelenme normal bir refleks öğürmeside. Boğazında kalıyo falan sanıp panik oluyor anneler bebekte korkuyo. Sen sakin kal yeter.