Geçen yazdan kalma patlıcanım var
Mısır 🌽
Kıl biber koydum
Fasülye
Dolmalık biber
Pestil yaptım çay kahve yanına ( dut ve erik )
Bezelye ve barbunya kv sonbaharda geldiğinde veriyor sağolsun
Konservelerim var biraz belki ekleme yaparım domatesi yemeklik olarak ayarlamak istiyorum
Şimdi ilk kez cacık için salata atmayı denicem fazla salata geliyor bu ara eşimin iş yerinden arkadaşının bahçesi var çünkü
Birde kısın şeftali kompostosu için şeftali dilimleri yapacağım ama biraz daha fiyatları düşsün Bursa’da yaşıyoruz çünkü :// öyle :)) daha çok vaktimiz olsa paramız olsa da fazlasını yapsak ben 1.5 yaş bebeyle iyi bile yaptığımı düşünüyorum:)