denizprenses1912 24 saat gezilmiyor ,bende oğlumu her gün gezdiriyorum,uyuyunca da yapılabilir yada mesela benim gibi eşi pazar günü evde olan varsa evde eş çocukla ilgilenirken yapılabilir. Ben bu iş için pazar günümü ayırıyorum,o da tüm gün değil. Yapacağım Max 2 saat. Bir kere de tüm kışlık hazırlığımı yapmıyorum, yavaş yavaş her hafta koymaya çalışıyorum . Kışın yemek yaparken hem oğlumun sevdiği yemekler oluyor,hem de zamandan tasarruf daha çok ilgilenebiliyorum🙂