Etlıkte yaptim cok pişmanım .. 7 aya kadar ödele gitmiştim salak gbı ücrete anlaşmadık etlıge zar zor kayıt yaptırdım hıc memnun degılım dogum stajerler yapmiş içimde cocugun sıvısını unutmuşlar karacıgerımde gaz kalmiş iyikin ölmeden cıktim yanı cıkınca hıc agrı kesıcı bulamadılar ben iki narkoz aldım belden aldım uyuşmadım genel anestezi verdı .. uyanınca agrım cok fazla vardi stajer gönderdık agrı kesıcı getırcek dedıler kac saat aglıya aglıya agrı kesıcı bekledim şikayette buldum ayrıca dogum sonra bir kez cocukla bırlıkte muane oldum taburcu olurken kimse gelip bakmadi… ımkanı olan başka hastaneye gitsin…