ZmrtDila bebeğim 43gunluk gazlı bı bebek hep ağlayıp duruyor rahatlatıyor kıyamam. 1aylii asisinda tartirdik 3400du boyu da 54 cm pazartesi kalça ultrasonu cektircez hem de kilo boya bakicaz 40 çıktıktan sonra biraz sakinledik gündüzleri çok uykusuz bütün gün 2saqt anca uyuyo akşamları uykumuz güzel akşam 8gibu uyuyor 10gibi uyanır 12gibu uyur 3gibi ben uyandırıp emziriyorum sonra 6da kendi uyanır. Maalesef uykumuz az ama iyiyiz cok şükür sizde durumlar nasıl 🙂