Hanımlar bebeğim şuan 9 aylık şu son 10 gündür sürekli ağlıyor eğer benim kucağımdaysa ben yanındasam çok mutlu ama eğer 10 sn bile ayrıldıysam ağlamaktan nefesi kesiliyor babasınada düşkün bi bebekti şimdi gözü babasınıda görmüyor dişten mi diye düşünüyorum ama 1 ay önce 2 tane diş çıkardı hiç Böyle yapmadı sizinde bu dönemlerde oldu mu olduysa ne zaman düzeldi