Sinemkaan25102022 Kullanıp memnun kaldığınz marka varmı Lütfen yazın Rimel alacam kaliteli olsun istiyorum
birprensannesi41 Sinemkaan25102022 en güzeli maybelline rimelleri maybelline lash sensetional ve maybelline rocket kullaniyorum çok güzelleer
rainayaz Sinemkaan25102022 yıllardır (essence) rimelini kullanırım. En iyi markaları bile kullandım ama hiçbiri bunun kadar uzatıp tek tek ayırmadı 🥰
Duhamom Gratis beaulis beyaz olan bedavadan daha ucuz ve şok olunacak etki stoklu gidersiniz Bi kez deneyin 89 lira
Ssssraa Deletedmom_182 Duhamom Merhaba kahverengi olanı mı kullanıyorsunuz siyah mı hangisi daha iyi olur
Betelgeuse_ Sinemkaan25102022 kesinlikle Essence. Yıllardır kullanıyorum hem uygun hem de en iyisi bana göre
Arelmommy Sinemkaan25102022 loreal teleskopik ve maybelline ama hangisi hatırlayamadım mor olanı çok güzel
ayisit Maybelline-sky high, falsies surreal L’Oréal Paris-mega volume Diego dalla Palma-my toy boy Bunlar benim favorilerim
Prensesin_Annesi_ Sinemkaan25102022 Essence pembe olan Maybelline cils sensational Beaulis mor olan Pastel express volume length
Deletedmom_182 Ssssraa dışı beyaz olanı alıyorum.Birde curl it var onun fırçası biraz daha kıvrımlı o da çok güzel
Deletedmom_115 Sinemkaan25102022 gratis beaulis fake it 7-8 yıldır kullanıyorum çok ucuz ve harika bi rimel
Deletedmom_115 sevimliidostlarr ben en son 65₺ ye almıştım 3 tane aldım biri bitmek üzere. Dışı beyaz üstteki yazılar açık mor asko
Bebikoluhayatim Beaulis defıneit Sarı renk çok güzel hacim veriyor kirpiğim kısa ama bunu sürünce baya uzun gösteriyor kaldırıyor öneririm 80 civarıydı
Duhamom Deletedmom_115 bende bayramda 29 liraya almıştım çok indirime giren ama stok hep bulunmayan muhteşem rimel