Kızlar kızım 1 haftadır ishal ama iki gündür aşırı arttı.. 15 dk da bir bez değiştiriyorum neredeyse. Su gibi artık dogru dürüst de yemediği için . Doktora getirdim dün hic ilgilenmediler kendi kendine gecer dediler ama derdimi anlatamıyorum gecmiyor cocuk yemiyor icmiyor reflor probiyotik keser diye 3 suluk dolusu reflör içti o da kesmedi ne yapmalıyım sizce öneriniz var mı